Готуємося до ДКА:
1. Аналіз мови художнього твору – це…
2. … – один з видів мовленнєвої діяльності,
спрямований на сприйняття мовлення на слух та його осмислення
3.
Що таке зв’язне мовлення?
4.
Назвіть характерні ознаки тексту-міркування.
5.
Назвіть передумови успішного розвитку мовлення школярів.
6. … – один із видів мовленнєвої діяльності, в
процесі якого відбувається перекодування графічно зафіксованого тексту в
звукове мовлення, чи безпосередньо у смислові одиниці, без звукового
оформлення:
7. Які методи використовує вчитель з метою активізації пізнавальної
діяльності школярів?
8. Суть якого методу полягає в тому, що вчитель різними прийомами
(повідомлення, демонстрація) організовує сприймання учнями потрібної їм
інформації, яку вони фіксують в пам’яті?
9. Назвіть одиниці зв’язного мовленя.
11. Назвіть найпоширеніші прийоми, які
використовує вчитель на уроках граматики
12. Який принцип розміщення й вивчення літер у
букварях?
13. На що має спиратися формування уміння
читати прямі склади?
14. Назвіть, провідний принцип сучасного
аналітико-синтетичного методу навчання грамоти.
15. Що учні дізнаються при
формуванні уявлення про
речення в 2 класі?
Комментариев нет:
Отправить комментарий