среда, 28 декабря 2016 г.

                                                 Лабораторна робота
Тема. Спостереження уроку з метою практичного ознайомлення з видами                     вправ з орфографії. (https://www.youtube.com/watch?v=KZSBFgGeeZ0)
                                                  Завдання:
1     1.     Визначте тип уроку, аргументуйте.
2     2.     Проаналізуйте, як дотримано принцип «від простішого – до складнішого».
3   3.     Визначте види робіт з орфографії проведених вчителем протягом уроку, проаналізувавши доцільність їх використання.

4     4.     Зробіть висновок про реалізацію мети уроку.

24 комментария:

  1. Нам запропоновано для перегляду урок, спостереження за яким допоможе нам практично ознайомитись з видами вправ з орфографії. Ми повині будемо проаналізувати урок і за планом дати розгорнуту відповідь. В кінці треба буде сформулювати висновок.

    ОтветитьУдалить
  2. Сьогодні на парі МНУМ ми отримали завдання лабораторної роботи. Будемо дивитися та аналізувати урок української мови і виконувати завдання.

    ОтветитьУдалить
  3. На сьогоднішньому занятті розпочато роботу над лабораторною роботою. Тема роботи "Спостереження уроку з метою ознайомлення з видами вправ з орфографії". До даної роботи є відео - урок за яким буде проведено аналіз та виконано завдання.

    ОтветитьУдалить
  4. На уроці нам задали завдання продивитися урок для практичного ознайомлення з видами вправ з орфографії. Ми маємо виконати чотири завдання і обов'язково зробити висновок про реалізацію мети уроку.

    ОтветитьУдалить
  5. На сьогоднішній парі ми будемо виконувати лабораторну роботу,нам потрібно буде визначити тип уроку та проаналізувати його. В кінці роботи нам потрібно обов*язково зробити висновок про реалізацію мети уроку.

    ОтветитьУдалить
  6. Сьогодні на парі з методики навчання української мови ми отримали завдання лабораторної роботи ,за яким ми повинні продивитися урок,визначити тип уроку,проаналізувати,як дотримано принцип "від простішого-до складнішого",визначити види робіт з орфографії та зробити висновок.

    ОтветитьУдалить
  7. Нам запропоновано виконати лабораторну роботу з метою практичного ознайомлення з видами вправ орфографії. Реалізація виконання лабораторної роботи буде проходити на блозі викладача у коментарях. Із завданнями лабораторної ознайомилась.

    ОтветитьУдалить
  8. Нам запропонували переглянути урок на якому ми ознайомимося з видами вправ орфографії. Ми повинні виконати певні завдання і зробити висновок.

    ОтветитьУдалить
  9. На сьогоднішній парі нам запропонували подивитися урок з метою практичного ознайомлення з видами вправ орфографії. Перед нами постали такі завдання ,як визначити тип уроку і аргументувати свою відповідь;проаналізувати, як дотримано принцип "від простішого-до складнішого;визначити види робіт з орфографії проведених вчителем протягом уроку, проаналізувавши доцільність їх використання;зробити висновок про реалізацію мети уроку.

    ОтветитьУдалить
  10. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  11. Сьогодні на парі з методики навчання української мови ми отримали завдання лабораторної роботи. Нам потрібно визначити тип уроку,проаналізувати як дотримано принцип " від простішого - до складнішого",визначити види робіти з орфографії проведених вчителем на уроці,зробити висновок. Виконати лабораторну роботу потрібно до першої пари після виходи з канікул.

    ОтветитьУдалить
  12. На сьогоднішній парі нам потрібно виконати лабораторну роботу. Нам треба переглянути відео та зробити 4 завдання з яких потрібно визначити тип уроку, проаналізувати та визначити види робіт з орфографії. У кінці зробити висновок про реалізацію мети уроку.

    ОтветитьУдалить
  13. Сьогодні на парі нам запропонували переглянути урок на якому ми ознайомимося з видами вправ орфографії. Ми повинні виконати певні завдання і зробити висновок.

    ОтветитьУдалить

  14. Завдання

    1. Під час перегляду уроку мною була виділена така структура уроку:

    I. Організація учнів для роботи.
    II. Актуалізація опорних знань учнів.
    III. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.
    IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу.
    V. Осмислення нових знань у процесі практичної діяльності.
    VI. Завдання додому.
    VII. Підсумок уроку.

    Саме тому я вважаю що поданий урок - це урок засвоєння нових знань.

    2. У ході уроку вчителем реалізується принцип «від простішого – до складнішого». На початку вчитель, використавши евристичний метод, підвела учнів до теми уроку, вони сформулювали правило і вже після цього запропонувала виконати вправи. Запропоновані вправи були різного ступеня складності. Спочатку клас працював з вчителем, вона допомагала дітям прийти до вірного висновку, а далі, завдання ускладнювались і у ході засвоєння правила діти працювали більш самостійно.

    3. Види робіт з орфографії: списування (з коментуванням і без нього), орфографічний розбір.

    Усі орфографічні вправи, які використовувала вчитель на уроці були доцільними та відповідали темі уроку. Вони допомогли учням краще засвоїти новий матеріал і навчитися використовувати вивчене на уроці правило у практичній діяльності.

    4. Висновок: поданий урок був цікавим та інформативним; темп уроку – швидкий; вчитель організувала роботу на уроці в цікавій формі, була присутня яскрава наочність, що була доцільною і відповідала віковим особливостям дітей та темі уроку. Усі використані вправи сприяли кращому засвоєнню навчального матеріалу. Діти активно працювали та охоче виконували усі запропоновані завдання. Тому, я вважаю, що мета уроку була реалізована.

    ОтветитьУдалить
  15. Хід роботи:
    1. Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
    Для визначення типу уроку я звертала увагу на структуру уроку та на основну дидактичну мету.
    Під час перегляду уроку зрозуміла, що основна дидактична мета- це ознайомлення з новими фактами, поняттями і з'ясування їх суті. Основні структурні компоненти, що характеризують даний урок: ознайомлення із змістом нового матеріалу; встановлення залежностей і зв'язків між елементами нових знань.
    Структура уроку простежувалась така:
    I.Організація учнів для роботи.
    II. Актуалізація опорних знань учнів.
    III. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.
    IV. Вивчення нового матеріалу.
    V. Осмислення нових знань у процесі практичної діяльності.
    VI. Повідомлення домашнього завдання.
    VII. Підсумки уроку.
    На основі цього я і визначила тип уроку.
    2. Під час уроку вчитель дотримувався принципу «від простішого – до складнішого». Використаний матеріал відповідав віковим особливостям дітей; навчальний процес був організований вчителем за допомогою різноманітних методів і прийомів навчання (евристична бесіда, розповідь вчителя, практичні усні та письмові роботи). Перед виконанням вправ учні за допомогою вчителя визначили тему уроку і провели роботу над сформуванням правила. Вчитель пропонував вправи різного ступеня складності. Спочатку була проведена фронтальна робота виконуючи вправи. Клас працював з вчителем коментовано, спираючись на правило. Після кожної вправи робився висновок. Надалі робота над вправами ускладнювалась та здійснювалась більш самостійно, але під керівництвом вчителя. Принцип «від простішого – до складнішого» позитивно впливає на ефективність навчання.

    3. Протягом уроку вчитель провела такі види робіт з орфографії:
    • списування (з коментуванням і без нього);
    • слуховий диктант;
    • орфографічний розбір.
    На мою думку, орфографічні вправи які використовував вчитель на уроці були доцільними. Їх різноманітність надала можливості учням краще засвоїти новий матеріал, навчитися використовувати правило під час практичної діяльності.

    4. Висновок: на мою думку, вчителеві вдалося реалізувати триєдину мету уроку. Вчитель формував практичні уміння і навички з конкретного навчального матеріалу, діти засвоїли виучуване правило та застосовували його при вимові й написання слів з апострофом; розвивав мовлення дітей, а саме навчилися правильно читати слово з апострофом, позначали на письмі роздільну вимову звуків, здійснювався розвиток пам'яті, уваги, мислення, спостережливості, активності і самостійності учнів; вчитель виховував культуру усної і писемної мови.
    Даний урок дуже цікавий, насинений різними видами роботи, цікава подача наочності уроку. Усі використані вправи сприяли засвоєнню нового навчального матеріалу. Учні були уважними, не відволікалися, активно працювали.

    ОтветитьУдалить
  16. Хід роботи:
    1) Я вважаю, що тип уроку: урок засвоєння нових знань. Визначила я саме за структурою уроку та метою. А саме мета уроку була: ознайомлення учнів із роллю апострофа у словах, навчити правильно читати слова з апострофом, позначати апострофом на письмі роздільну вимову звуків; розвивати мовлення, вміння порівнювати, робити висновки; виховувати уваж­ність, працьовитість, старанність.
    Структура уроку:
    I.Організація учнів для роботи.
    II. Актуалізація опорних знань учнів.
    III. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.
    IV. Вивчення нового матеріалу.
    V. Осмислення нових знань у процесі практичної діяльності.
    VI. Повідомлення домашнього завдання.
    VII. Підсумки уроку.
    2) Впродовж уроку вчитель дотримувався принципу «від простішого – до складнішого». Урок вчитель почав з вправ у яких зустрічаються такі літери як, я,ю,є,ї. Вчитель за допомогою наочності змотивував дітей до сформулювання правила самостійно, але з допомогою вчителя. На уроці були присутні різнованітні методи и прийоми(евристична бесіда,наочність,розповідь, робота біля дошки і т.д.), різні вправи, які ускладнювалися(будиночок,доповни вірш,мікрофон і т.д.). Вчитель прослухавши відповідь учня питань думкі інших та правюцав з усім класом, тому учні були активні.
    3) Під час уроку вчитель вікористовував різні види робіт з орфографії, такі як:
    - списування (з коментуванням і без нього)
    - орфографічний розбір
    - створення речення за схемою та доповнення його
    - створення слів за звуковою схемою та доповнення його
    - вправа "будиночок"
    - доповнення вірша словами та їх написання.
    На мою думку, орфографічні вправи які використовував вчитель на уроці були доцільними. Саме тому, що вчитель використав різні не схожі вправи дітям було цікаво та не нудно.
    4)Висновок: я вважаю, що вчитель досяг поставлену мету. Діти засвоїли написання апострофа та застосування його при мові. Уроку проходим у трохи швидкому темпі та з яскравою та гарною наочністю тима самим давав можливість учням відмінно запам'ятати матеріал. Учні вміло висловлювали свою думку повними відновідями та були активними. Ще на уроці була присутня фізкульхвилинка, яка допомогла учням відпочити. Вчитель досяг мети уроку.

    ОтветитьУдалить
  17. 1.Продивившись запропонований урок я виділили для себе його структуру і зробила висновок ,що це урок засвоєння нових знань. Ось саме ця структура:
    I. Організація учнів для роботи на уроці.
    II. Актуалізація опорних знань учнів.
    III. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.
    IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу.
    V. Осмислення нових знань у процесі практичної діяльності.
    VI. Домашнє завдання.
    VII. Підсумки уроку.
    2.На своєму уроці вчителька використала такий принцип- «від простішого – до складнішого».На початку уроку вона підвела дітей до самостійного визначення теми і формулювання правила. Після цього нею було запропоновано виконати вправи, ось в цьому і заключався принцип «від простішого – до складнішого».Також ,коли діти виконували вправи ,вони були різного ступеня складності. З початку вчитель допомагала дітям ,а потім вони повинні були виконувати завдання самостійно.
    3.На уроці української мови вчитель використав різні види робіт з орфографії .Такі як списування ,
    слуховий диктант; орфографічний розбр, створення речення за схемою та доповнення його, створення слів за звуковою схемою та доповнення його, вправа "будиночок". Я вважаю ці вправи були використані доцільно і не перенавантажували дітей ,бо діти з задоволенням їх виконувалли. За допомогою вправ діти закріпили матеріал.
    4.Переглянувши урок я можу сказати ,що мета була досягнута. Діти цілком і повністю вивчили і закріпили матеріал. Урок був цікавим, пізнавальним і не перенавантаженим. На уроці діти засвоїли написання апострофа та його застосування .Була присутня гарна наочність ,яка допомагала дітям розуміти поданний матеріал. Також на уроці була проведена фізкультхвилинка, яка допомогла дітям трішки розвантажитись.

    ОтветитьУдалить
  18. 1.Я вважаю, що тип уроку: урок засвоєння нових ЗУН. Визначила я це саме за структурою уроку та метою.

    Структура уроку:

    I. Організація учнів для роботи.
    II. Актуалізація опорних знань учнів.
    III. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.
    IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу.
    V. Осмислення нових знань у процесі практичної діяльності.
    VI. Завдання додому.
    VII. Підсумок уроку.
    2.Під час уроку вчитель реалізовує принцип « від простішого – до складнішого». Урок , вчитель починає з вправ, де є такі літери як я,ю,є,ї. За допомогою наочності та запитань діти формують правило, та постутово підходять до вивчення нової теми. Потім діти читають привило з книжки. Далі закріплюють правило вправами, записують у зошит слова з дошки. Поступово вправи складнішають.
    3.Протягом уроку вчитель провела такі види робіт з орфографії:
    1) Вчитель на дошці вивішує слова, діти записують ці слова.
    2) Діти вибирають слова в яких є апостроф.
    3) Робота з текстом. Діти вставляють слова у текст.
    4) Створюють речення зі слів, які подає вчитель.
    5) Вправа "будиночок".
    Вправи використовувались доцільно, за допомогою цих вправ діти засвоїли новий матеріал.
    4. Я вважаю, що мета уроку була досягнена. Діти засвоїли новий матеріал. Урок був цікавим, матеріал уроку був дуже пізнавальний, вчитель використовував різні вправи і мотивував дітей до виконання вправ. Також вчитель доцільно використовував наочність, дітям це добре допомагало в виконанні різних вправ.

    ОтветитьУдалить

  19. 1. Під час перегляду уроку можна виділити слідуючу його структуру:

    I. Організація учнів для роботи.
    II. Актуалізація опорних знань учнів.
    III. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.
    IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу.
    V. Осмислення нових знань у процесі практичної діяльності.
    VI. Завдання додому.
    VII. Підсумок уроку.
    Проаналізувавши структуру зробила висновок: тип уроку - засвоєння нових знань.
    2.В ході уроку був реалізований принцип "від простішого - до складнішого" шляхом поступового ускладнення запропонованих вчителем вправ. Спочатку клас працював з вчителем, вона допомагала дітям прийти до вірного висновку, а далі, завдання ускладнювались і у ході засвоєння правила діти працювали більш самостійно.
    3.Я змогла виділити наступні види робіт з орфографії:
    • списування (з коментуванням і без нього);
    • слуховий диктант;
    • орфографічний розбір.
    Завдяки їх різноманітності учні, вдало зацікавлені вчителем,залюбки виконували запропоновані завдання, і як висновок - гарно засвоїли новий матеріал.
    4.Вчитель організувала роботу на уроці в цікавій формі, була присутня яскрава наочність, що була доцільною і відповідала віковим особливостям дітей та темі уроку. Усі використані вправи сприяли кращому засвоєнню навчального матеріалу. Урок проведено в швидкому темпі, окрім словесного методу прослідковувалась постійна візуалізація, яка допомогала дітям у сприйманні нового матеріалу. Вчителеві вдалося досягти мети уроку та виконати поставлені завдання.Діти засвоїли виучуване правило та застосовували його при вимові й написання слів з апострофом; вчитель розвивав мовлення дітей, а саме навчилися правильно читати слово з апострофом, позначали на письмі роздільну вимову звуків, здійснювався розвиток пам'яті, уваги, мислення, спостережливості, активності і самостійності учнів; вчитель виховував культуру усної і писемної мови.

    ОтветитьУдалить
  20. 1. В ході перегляду уроку мною було виділено таку структуру:
    I.Організація учнів для роботи.
    II. Актуалізація опорних знань учнів.
    III. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.
    IV. Вивчення нового матеріалу.
    V. Осмислення нових знань у процесі практичної діяльності.
    VI. Повідомлення домашнього завдання.
    VII. Підсумки уроку.
    Тому при виділенні данної структури, можна зробити висновок, що тип уроку - засвоєння нових ЗУН.

    2. При проведенні уроку вчитель використовує принцип "від простішого - до складнішого".
    При реалізації даного принципу вчитель починає урок з виконання вправ, в яких увагу звернено на літери Я, Ю, Ї, Є. Для визначення теми і формулювання учнями правила, вчитель використовує наочність та спонукаючі до цього питання. Також вчителем були запропоновані різні типи вправ.
    Впродовж всього уроку вчитель допомагала учням, але з кожним завданням допомога ставала меншою.

    3. Впродовж уроку вчитель використала такі види орфографічних робіт:
    - списування
    - слуховий диктант
    - орфографічний розбір
    - доповнення вірша.
    Всі види робіт були доцільно використані на уроці. Завдяки цим видам роботи та вправам діти засвоїли новий матеріал.

    4.Висновок. Урок проведено у швидкому темпі. На уроці присутня наочність, яка сприяла активізації уваги учнів. В ході виконання учнями вправ, було вивчено та закріплено правило на вживання апострофа. Вчитель досяг поставленої мети уроку.

    ОтветитьУдалить
  21. 1.Тип уроку: урок засвоєння нових ЗУН. На це вказує мета і структура уроку.

    А структура саме така:



    I. Організаційна частина

    II. Актуалізація опорних ЗУН.

    III. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми та мети уроку.

    IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу.

    V. Закріплення нових знань у процесі практичної діяльності.

    VI. Домашнє завдання.

    VII. Підсумок уроку.

    2. Під час уроку чітко дотримується принцип 《від простішого – до складнішого》. Урок , вчитель розпочинає з вправ, де є такі літери як я,ю,є,ї. Вчитель за допомогою наочності та запитань діти формують правило, та постутово підходять до вивчення нової теми. Діти читають правило з підручника. Далі закріплюють новий матеріал вправами, записують у зошит слова з дошки. Поступово вправи складнішають.

    3.Протягом уроку вчитель проводить такі види робіт з орфографії:

    1) Вчитель на дошці вивішує слова, діти записують ці слова.

    2) Діти вибирають слова в яких є апостроф.

    3) Робота з текстом. Діти вставляють слова у текст.

    4) Створюють речення зі слів, які подає вчитель.

    5) Вправа "будиночок".

    Вправи використовувались доцільно, за допомогою цих вправ діти засвоїли новий матеріал.

    4. Я вважаю, що мета уроку була досягнена. Діти засвоїли новий матеріал. Урок був цікавим.Учні вміло висловлювали свою думку повними відновідями та були активними. Ще на уроці була присутня фізкульхвилинка, яка допомогла учням відпочити. Вчитель досяг мети уроку.

    ОтветитьУдалить
  22. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  23. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  24. Тип уроку засвоэння нових знань.

    Структура уроку

    I. Організація учнів для роботи.
    II. Актуалізація опорних знань учнів.
    III. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку.
    IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу.
    V. Осмислення нових знань у процесі практичної діяльності.
    VI. Завдання додому.
    VII. Підсумок уроку.
    2.На уроцы вчитель використав такий принцип "від простішого до складнішого".За допомогою наочності та запитань діти формують правило, та постутово підходять до вивчення нової теми. Потім діти читають привило з книжки. Далі закріплюють правило вправами, записують у зошит слова з дошки. Поступово вправи складнішають.

    3. Види робіт з орфографії:
    Списування
    Слуховий диктант
    Орфографічний розбір
    Робота з текстом
    Доповнення вірша.
    4. Висновок. Мету уроку була досягнута, діти засвоїли гарно новий матеріал, учні активно працювали, робота вчителя була цікава, вчитель використовував різні форми роботbи , діти засвоїли правило вживання апострофа.

    ОтветитьУдалить