среда, 1 апреля 2015 г.

1. Практична робота
Тема. Складання фрагментів уроків з читання.
Мета: формування навичок у визначенні мети уроку, доборі ілюстративного, дидактичного матеріалу, узагальнюючої бесіди, прийомів розвитку навичок читання, роботи над текстом.
Інструктаж: самостійно визначити за підручниками "літературне читання" текст і підготуватись до виконання завдань.
                         Завдання
1 варіант
Самостійно вибрати тему за підручником з читання та визначити зміст та форми проведення підготовчої роботи до всіх текстів цієї теми
2 варіант
Для вибраного кожним тексту підготовчу роботу, словникову роботу, унаочнення чи технічні засоби. форму проведення, запитання для учнів.
3 варіант
 У роботі над змістом вибраного тексту скласти ситему запитань для осмисленнявчинків героїв у такій послідовності: репродуктивні питання, причинно-наслідкові для з'ясування мотивів поведінки; оцінного характеру. Передбачити словникову роботу, розкриття змісту зображувальних засобів.
4 варіант
Продумати і записати запитання-завдання для складання мовної партитури тексту з метою формування навичок виразного читання тексту.
5 варіант
 Враховуючи жанр і зміст твору, спланувати можливі творчі роботи у зв'язку з читанням, дати рекомендації до їх складання.
6 варіант
Скласти план проведення узагальнюючої бесіди, слово вчителя записати повністю.


2. Лабораторна робота
Тема. Спостереження уроку вивчення твору певного жанру.
Тема уроку.
Мета уроку:
Інструктаж: під час спостереження уроку зробити запис його структури, зауваження до використання методів і прийомів, до роботи вчителя і учнів на всіх етапах уроку, про рівень сформованості навичок читання та якостей, про реалізацію мети уроку.
                             Завдання для спостереження і письмового аналізу
1. Проаналізувати
    - підготовчу роботу,
    - прийоми забезпечення інтересу до теми, що вивчається,
    - з'ясування знань учнів з певного питання,
    - повідомлення нових знань,
    - словникової роботи,
    - читання твору (якість читання, забезпечення ціліісності сприйняття),
    - перевірку сприймання, зміст і характер запитань,
    - роботу над текстом (прийоми і види роботи, послідовність у постановці запитань з метою розкриття змісту, характеристику образів, змістовність бесід, словникова робота, роль зображувальних засобів, види читання, творчі завдання);
    - доцільність використання наочності;
    - підсумкову бесіду;
    - вираження власного ставлення до зображуваного.


Для додаткових балів зробити в методичну скарбничку добірку методичних статей з теми "Методика читання"

1 комментарий: